13 Eylül 2013 Cuma

Peygamber Devesi Böceği


Biraz önce balkonuma hava almaya çıktığımda camın önündeki çiçeklerden birine tık sesi çıkartarak büyükçe bir böcek kondu. Yani yaklaşık bir on santim kadar. Ve ön bacakları da devasaydı bir böcek için. Önce tedirgin olsamda yakından incelediğimde çok sevimli bir kafası vardı:)) üçgen ve üçgenin üzerinde boncuk gibi siyah gözler. Ve dönüp bana bakıyordu :)))) Bu arada başını döndürebilen tek böcek türü olmakla ünlüymüş bu yaramazımız.

Hemen bu böceğin ne olduğunu öğrenmek için eşimi çağırdığımda bu misafirin Peygamber devesi  olduğunu öğrendim.
Boş durmayıp hemen sizler için resimlerini çektim. 
Bir süre sonra ne göreyim rengi yeşile dönüyor :))) Sonra araştırdım ve üzerinde bulunduğu nesnenin rengini alıyormuş. Karanlık olduğu için rengi resimlerde belli olmadı ama ne yazık ki :( 

Ama ben şuan bunları yazarken misafirimiz hala balkonumuz da eğer ben bu yazıyı bitirmeden tam yeşil halinin fotoğrafını çekebilirsem sizlerle paylaşacağım 

Bu arkadaşımızın 4 arka ayağı, 2 ön ayağı bulunmakta. Arka ayaklarıyla dik duruyor. Bu yaramazımız fare ve yılan bile avlayabiliyormuş :) 

İlk resim netten alıntıdı. Diğerleri bizim misafir








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder