3 Ekim 2013 Perşembe

Toprak Kokusu

Bu gün Adana yağmurlu....
Dışarıda ki işlerimi hallettikten sonra evime döndüm ve 1 fincan kahvemi elime aldım. Aslında bende yağmurlu havalar hüzün duygularını canlandırsa da huzurluyum şuan.....
Balkonuma çıktım ve kahvemin eşliğinde, ince ince düşen damlaları seyrettim biraz.
Ben yağmur sonrası toprak kokusuna bayılırım.... Galiba koku huzur veriyor bana , bir masumiyet, saflık hissi gibi toprak kokusu

2 yıldır her ne zaman yağmur yağsa Gripin'in Durma Yağmur şarkısını dinlemek isterim nedense..
Geçtim bilgisayarımın başına hemen açtım şarkımı. Keyfim daha da yerine geldi.
Yağmur, toprak kokusu, kahve ve müzik...
Bilgisayarımı açmışken bloğuma yazmasaydım olmazdı.

Ama bu kadar kısacık bir durum bildirgesi tadında bir yazı :))))

Sizleri Seviyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder